dilluns, 19 de juliol del 2010

Comença la Festa

Pares mares ja estem a casa, ja estem al Prats, hem donat el tret de sortida a aquesta setmana plena d’emocions i experiències que tot just ara esta a punt d’acomiadar el seu primer capítol..

DSC05446 Aquesta tarda quan us veia arribar amb els vostres fills em resultava inevitable tirar la memòria enrere i pensar en quan jo era un d’ells, quan la meva maleta era la que ells arrossegaven, quan un pessigolleig recorria dintre meu ple d’incertesa i de ganes de descobrir totes aquelles coses que de ben segur ells descobriran a mesura que els dies passin... els vostres petons eren aquells que em donaven els meus pares quan em deien passa-t’ho bé i jo els acomiadava amb un adéu que no sabia ben be si de veritat el volia dir...

Es segur, del tot segur que per un instant, fins i tot per dos us trobaran a faltar, us trobarem a faltar, però les nostres ganes de descobrir i viure nous reptes superaran qualsevol enyorança..segur, segur, del tot segur…DSC05449

Sobre el dia, poc però molt, un cop superat l’avorrit tràmit burocràtic em sopat bé, com sempre es sopa al Prats, una ensaladilla que no tenia res que enveja a la millor pizza barbacoa que us pugueu imaginar..i amb la panxa plena hem corregut una mica al pavelló, on ens hem marcat uns jocs que posaven a prova les nostres habilitats i destreses…

Ja a l’hotel hem acabat d’endreçar maletes i hem raspallat les dents abans de tancar llums i relaxar els nostres cossos per afrontar un demà més llarg que l’avui ple d’hoquei amb el meu amic i mestre Francesc Linares, per mi sense cap tipus de dubte el més gran de tots aquests que ens dediquem a ensenyar el nostre esport als infants..

DSC05461

 

No vull acomiadar-me sense dir-vos que he firmat un pacte amb els vostres fills on hem arribat a l’acord de que ningú PERTURBARA ELS SEUS SOMNIS..mares patidores estigueu tranquil·les…

Des de Ribes a Vilassar, a Vic, a Mataró, a la England i al meu Pla d’en Boet el petó més tendre de bona nit...

 

Xavi Lora

3 comentaris:

  1. Felicitats pel bloc renovat!Bona idea la de les fotos, i molt bona la frase del dia, s'ensuma "cangueli" en aquesta frase...
    Seguirem pendents de les vostres aventures.
    A DISFRUTAR!

    Una abraçada forta per tots

    ResponElimina
  2. Ja veig que realment ens teniu en compte...tot ben detallat i explicat!
    Ja podeu posar-li disciplina, que no els hi anirà malament!
    L’ esport és una disciplina idònia per aprendre el valor de l’ esforç, la importància de la voluntat i la grandesa de la companyonia.
    Que tingueu un dia ple de bones experiències!!
    Una abraçada ben forta per a tots!!

    Pares de l’ Eric Planes.

    ResponElimina
  3. quina enveja!

    si tot va bé l'any que ve estaré per allà! (si em deixeu! jajaja)

    ResponElimina